To System Shock προκάλεσε αίσθηση όταν κυκλοφόρησε το 1994. Συνδυάζοντας το gameplay 1ου προσώπου με καινοτόμα RPG στοιχεία, και με μια πλούσια και συναρπαστική Sci-Fi υπόθεση, ξεχώριζε από παιχνίδια της εποχής, όπως το δημοφιλές Doom. Τώρα, μπορείτε να υποστηρίξετε το remake του System Shock, με σύγχρονα γραφικά, μέσω του Kickstarter.
Προτάσεις συνεργασίας
Τα νέα άρθρα του PCsteps
Γίνε VIP μέλος στο PCSteps
Η καμπάνια θα λήξει στις 28 Ιουλίου 2016
Για τις ιδιαιτερότητες που έχουν οι αγορές στο Kickstarter και άλλες crowdfunding πλατφόρμες, δείτε τον σχετικό οδηγό:
Αγορές στο Kickstarter – Τι να ΠροσέχουμεΣαν επισκέπτες στο Kickstarter, έχουμε τη δυνατότητα να έχουμε πρώτη πρόσβαση σε νέες και συναρπαστικές δημιουργίες, συνεισφέροντας στη χρηματοδότησή τους. Όμως, οι αγορές στο Kickstarter…
Το System Shock του 1994
Το System Shock κυκλοφόρησε πριν από 22 χρόνια, τρία χρόνια πριν ο γραφών αποκτήσει τον πρώτο του υπολογιστή και μερικά χρόνια πριν γεννηθούν ορισμένοι από τους αρθρογράφους του PCsteps.
Το έτος 2072, η εταιρεία TriOptimum Corporation έχει δημιουργήσει τον διαστημικό σταθμό Citadel Station.
Τον έλεγχο του σταθμού έχει αναλάβει μία τεχνητή νοημοσύνη με το όνομα SHODAN (Sentient Hyper-Optimized Data Access Network, Ενσυνείδητο Υπερ-Βελτιστοποιημένο Δίκτυο Πρόσβασης Δεδομένων).
Ο παίχτης αναλαμβάνει το ρόλο ενός ανώνυμου hacker, ο οποίος επιχειρεί να αποκτήσει πρόσβαση σε αρχεία που αφορούν το Citadel Station. Κατά την επιχείρηση αυτή, ο hacker συλλαμβάνεται.
O Edward Diego, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της TriOptimum, κάνει μια ανήθικη πρόταση στο hacker. Υπόσχεται να μην τον καταγγείλει, εφόσον αναλάβει να παραβιάσει τη SHODAN. Σαν επιπλέον ανταμοιβή, θα του παραχωρήσει ένα ακριβό, στρατιωτικού τύπου νευρολογικό εμφύτευμα.
Στόχος του Diego είναι να κλέψει έναν πειραματικό ιό που προκαλεί μεταλλάξεις, ο οποίος δοκιμάζεται στον Citadel Station, και να τον πουλήσει στη μαύρη αγορά σαν βιολογικό όπλο.
Ο hacker πραγματοποιεί επιτυχώς την παραβίαση, και αφαιρεί τους ηθικούς φραγμούς που έχουν προγραμματιστεί στη SHODAN.
Μετά την εγχείριση για να τοποθετηθεί στον εγκέφαλό του το εμφύτευμα, τίθεται σε τεχνητό κώμα ώστε να αναρρώσει, για διάστημα έξι μηνών.
Όταν όμως ξυπνάει, διαπιστώνει πως η SHODAN έχει πάρει τον έλεγχο του διαστημικού σταθμού. Έχει επαναπρογραμματίσει τα ρομπότ ώστε να είναι επιθετικά, και τα μέλη του πληρώματος έχουν είτε μεταλλαχθεί, είτε μετατραπεί σε cyborg, είτε δολοφονηθεί.
Σε αυτό το σημείο ξεκινάει πρακτικά το παιχνίδι, με στόχο μας να καταστρέψουμε την ανεξέλεγκτη τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θεωρεί τον εαυτό της ως Θεό και θέτει σε κίνδυνο τη ζωή στη γη.
Το System Shock ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια 3D πρώτου προσώπου με τόσο πλούσια πλοκή, η οποία αποκαλύπτεται στον παίχτη σταδιακά μέσα από μηνύματα και καταγραφές του πληρώματος.
Ήταν ένας από τους τίτλους που απέδειξε πως τα παιχνίδια μπορούσαν να είναι κάτι περισσότερο από άμυαλους πυροβολισμούς και εκρήξεις. Συνδύαζε τη δράση με εξερεύνηση, γρίφους, και πρωτόγνωρη ατμόσφαιρα.
Η ανανέωση του System Shock
Η καμπάνια του System Shock στο Kickstarter δεν επιχειρεί να φτιάξει ένα νέο παιχνίδι στη σειρά, που να διαδραματίζεται μετά το System Shock 2 του 1999.
Αντίθετα, στόχος των δημιουργών είναι να ανανεώσουν το αρχικό System Shock, με σύγχρονα γραφικά και στοιχεία του gameplay, διατηρώντας όμως την ατμόσφαιρα του αρχικού τίτλου.
Ένας από τους συντελεστές αυτής της ανανέωσης είναι ο Chris Avellone, που έχει εργαστεί σε πολλαπλά παιχνίδια RPG, μεταξύ των οποίων τα Fallout: New Vegas, Wasteland 2, Star Wars: Knights of the Old Republic II, Planescape: Torment, και Fallout 2.
Ο Avellone θα συνεργαστεί με τον Stephen Kick, που είναι ο Creative Director του όλου project, και τον Jason Fader, που είναι ο Project Director και είχε το ρόλο του Senior Producer στο Fallout: New Vegas.
Στην ομάδα θα συμμετέχουν επίσης βασικοί προγραμματιστές του Fallout New Vegas.
Η ομάδα σκοπεύει να παραμείνει πιστή στο αρχικό System Shock, δημιουργώντας “όχι ένα Citadel Station όπως είναι, αλλά όπως το θυμόσαστε”.
Θα περιλαμβάνει νέους εχθρούς, όπλα, και τοποθεσίες, ενώ η ηθοποιός Terri Brosius θα αναλάβει ξανά το ρόλο της SHODAN, με νέα ηχογράφηση Voice Over.
Σημαντική είναι επίσης η συμμετοχή του Robb Waters, που ήταν ο concept artist στο αρχικό System Shock, καθώς επίσης και στη σειρά BioShock, Thief, και Freedom Force.
Το Δωρεάν Pre-Alpha Demo
Για να πάρουμε μια ιδέα του πώς θα είναι το νέο System Shock πριν να συμμετέχουμε στην καμπάνια, οι συντελεστές έχουν ετοιμάσει ένα δωρεάν pre-alpha demo.
Mπορούμε να το κατεβάσουμε από το Steam, το GoG, ή το Humble Store.
Να σημειωθεί όμως πως αυτό το Demo δεν προέρχεται από τον τελικό κώδικα του παιχνιδιού, αλλά από ένα πολύ πρώιμο στάδιό του.
Αυτό σημαίνει πως θα αλλάξουν πολλά τόσο στην εμφάνιση όσο και στην απόδοση στην τελική έκδοση.
Η καμπάνια του System Shock στο Kickstarter
Με 13 ημέρες να έχουν απομείνει τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η καμπάνια του System Shock πρόσφατα ξεπέρασε το στόχο των 900.000 δολάριων.
Μπορεί να ακούγονται αρκετά χρήματα, όμως η ανάπτυξη ενός σύγχρονου παιχνιδιού μπορεί να κοστίσει δεκάδες εκατομμύρια, οπότε κάθε υποστήριξη θα πιάσει τόπο.
Η οικονομικότερη δωρεά με την οποία μπορούμε να αποκτήσουμε το System Shock είναι τα 30 δολάρια, καθώς το early bird των 25 δολαρίων έχει εξαντληθεί. Με δεδομένο πάντως πως τα νέα παιχνίδια συχνά κοστίζουν 50 και 60 ευρώ, είναι καλή τιμή.
Από εκεί και πέρα, οι υψηλότερες βαθμίδες, που ξεκινούν από τα 50 δολάρια, παρέχουν διάφορα συλλεκτικά συνοδευτικά, φυσικά και ψηφιακά. Σε υψηλότερες δωρεές, μπορούμε να δούμε το όνομά μας σε ένα από τα Cyborg του παιχνιδιού.
Μία από τις υψηλότερες ανταμοιβές περιλαμβάνει επίσης ένα Gaming laptop από τη Razer.
Δείτε την καμπάνια στο Kickstarter.
Γνωρίζετε κάποιο ενδιαφέρον crowdfunding project?
Αν ανακαλύψατε κάποιο ενδιαφέρον crowdfunding project που να είναι σχετικό με την τεχνολογία, θέλουμε να μάθουμε γι' αυτό.
Δεν έχει σημασία αν είναι στο Kickstarter, στο Indiegogo, η σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα crowdfunding. Αλλά πρέπει να έχει να κάνει με Τεχνολογία.
Αφήστε μας ένα σχόλιο σχετικά με το project, και πιθανώς να γράψουμε γι' αυτό στο άρθρο του επόμενου μήνα.