Αυτή την εβδομάδα, μπλοκάρουμε USB συσκευές, αποτρέπουμε τον υπολογιστή να “ξυπνάει” μόνος του, αφαιρούμε περιττές συντομεύσεις από το μενού στο δεξί κλικ, και χρησιμοποιούμε τη χρονοκαθυστέρηση στο Εργαλείο Αποκομμάτων στα Windows 11. Προστατεύουμε τα δεδομένα μας από κυβερνοεπιθέσεις στο Ημερολόγιο Google, διαχειριζόμαστε όλα τα σχόλια μας στο YouTube, και αντιγράφουμε μόνο τα ορατά κελιά στο Excel.
Προτάσεις συνεργασίας
Τα νέα άρθρα του PCsteps
Γίνε VIP μέλος στο PCSteps
Για να δείτε όλες τις δημοσιεύσεις της στήλης, μπορείτε είτε να κάνετε κλικ στην κατηγορία QuickSteps…
…ή να επισκεφθείτε αυτόν τον σύνδεσμο. Για να βλέπετε ανά πάσα στιγμή τις νέες δημοσιεύσεις της στήλης μας, μπορείτε να προσθέσετε το link στους σελιδοδείκτες σας.
Πώς μπλοκάρω USB συσκευές στα Windows 11
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να μπλοκάρουμε τις USB συσκευές στα Windows 11. Για παράδειγμα, είναι πιθανό και σχετικά συνηθισμένο να γίνει διανομή κακόβουλου λογισμικού μέσω μιας συσκευής USB.
Επιπλέον, το μπλοκάρισμα των συσκευών USB μας επιτρέπει να αποτρέψουμε ανεπιθύμητες μεταφορές δεδομένων, όπως την προσπάθεια κάποιου να αντιγράψει αρχεία από ή προς τον υπολογιστή μας.
Αν δεν χρησιμοποιούμε καμία συσκευή USB με τον υπολογιστή μας, έχει νόημα να διατηρούμε τις θύρες απενεργοποιημένες, καθώς αυτό αποτρέπει και άλλους χρήστες από το να χρησιμοποιούν αυτές τις θύρες.
Μπορούμε να απενεργοποιήσουμε όλες τις θύρες USB, ώστε καμία αντίστοιχη συσκευή να μην λειτουργεί στο σύστημά μας, χρησιμοποιώντας το εργαλείο Διαχείρισης Συσκευών. Πρέπει να τονίσουμε ότι αυτή η μέθοδος απενεργοποιεί ακόμα και ποντίκια ή πληκτρολόγια που χρησιμοποιούν USB.
Οπότε, πρέπει να θυμόμαστε ότι αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα εάν δεν έχουμε εναλλακτικό τρόπο ελέγχου του υπολογιστή μας εγκατεστημένο εκ των προτέρων. Ωστόσο, μπορούμε να ξεμπλοκάρουμε οποιαδήποτε θύρα USB θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε.
Για να απενεργοποιήσουμε τις θύρες USB, πληκτρολογούμε “Διαχείριση Συσκευών” στην αναζήτηση και κάνουμε κλικ στο “Άνοιγμα”.
Στη συνέχεια, κάνουμε κλικ στο βελάκι δίπλα από το “Ελεγκτές ενιαίου σειριακού διαύλου (USB)”.
Μετά, κάνουμε δεξί κλικ σε μία θύρα USB στη λίστα και επιλέγουμε “Απενεργοποίηση συσκευής”.
Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, πατάμε “Ναι”.
Επαναλαμβάνουμε τα παραπάνω βήματα μέχρι να απενεργοποιήσουμε όλες τις θύρες στη λίστα.
Από εδώ και στο εξής, όταν κάποιος, ακόμα και εμείς, συνδέσει μία συσκευή σε οποιαδήποτε θύρα USB στον υπολογιστή μας, το σύστημά δεν θα συνδεθεί με αυτήν τη συσκευή.
Αν θέλουμε, μπορούμε να ενεργοποιήσουμε ξανά οποιαδήποτε θύρα USB ακολουθώντας τα ίδια βήματα και επιλέγοντας “Ενεργοποίηση συσκευής”.
Πώς προστατεύω τα δεδομένα μου από κυβερνοεπιθέσεις στο Ημερολόγιο Google
Κατά τη διάρκεια μιας εκστρατείας phishing μέσω του Ημερολογίου Google, οι επιτιθέμενοι στέλνουν μία πρόσκληση που μοιάζει με μία τυπική πρόσκληση της εφαρμογής. Για να την κάνουν πιστευτή, τροποποιούν τις κεφαλίδες του email της πρόσκλησης, κάνοντάς την να φαίνεται ότι προέρχεται από μία νόμιμη εταιρεία ή ένα άτομο γνωστό στον στόχο.
Οι περισσότερες κακόβουλες προσκλήσεις μοιάζουν πανομοιότυπες με τις συνηθισμένες προσκλήσεις του Ημερολογίου Google, ενώ άλλες χρησιμοποιούν μία προσαρμοσμένη μορφή.
Ο σύνδεσμος στην πρόσκληση οδηγεί το θύμα σε μία phishing σελίδα, όπου καλείται να ολοκληρώσει μία ψεύτικη διαδικασία πιστοποίησης, να μοιραστεί προσωπικά δεδομένα ή εταιρικές πληροφορίες, και σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμα και στοιχεία πληρωμών.
Τα κλεμμένα δεδομένα χρησιμοποιούνται για οικονομικές απάτες, απάτες πιστωτικών καρτών, κλοπή ταυτότητας, και άλλες παράνομες δραστηριότητες.
Η Google προτείνει την αλλαγή μιας κρίσιμης ρύθμισης στο Ημερολόγιο για να προστατευτούμε από αυτές τις επιθέσεις. Αρχικά, κάνουμε κλικ στο γρανάζι πάνω δεξιά.
Στη συνέχεια, πατάμε “Ρυθμίσεις”.
Μετά, κάνουμε κλικ στο “Ρυθμίσεις συμβάντων”.
Έπειτα, επιλέγουμε το “Μόνο αν ο αποστολέας είναι γνωστός” από το μενού “Προσθήκη προσκλήσεων στο ημερολόγιό μου”.
Αλλάζοντας αυτή τη ρύθμιση, θα γίνεται φιλτράρισμα όλων των νέων προσκλήσεων, ώστε να επιτρέπονται μόνο αυτές από άτομα της ίδιας εταιρείας, άτομα στη λίστα επαφών μας, ή άτομα με τα οποία έχουμε αλληλεπιδράσει στο παρελθόν.
Επιπλέον, θα λαμβάνουμε ειδοποιήσεις όταν δεχόμαστε μία πρόσκληση από κάποιον που δεν βρίσκεται στη λίστα επαφών μας ή με τον οποίο δεν έχουμε επικοινωνήσει προηγουμένως.
Πώς αποτρέπω τον υπολογιστή να “ξυπνάει” μόνος του στα Windows 11
Το να θέτουμε τον υπολογιστή μας σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσουμε ενέργεια και ταυτόχρονα να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε την εργασία μας γρήγορα.
Τι μπορούμε όμως να κάνουμε αν ο υπολογιστής μας συνεχίζει να ξυπνάει μόνος του; Σε αυτό το QuickStep θα δούμε πώς να καταλάβουμε τι είναι αυτό που τον “ξυπνάει” και πώς να το αποτρέψουμε.
Πώς εντοπίζουμε τι “ξυπνά” τον υπολογιστή
Πριν μπορέσουμε να διορθώσουμε το πρόβλημα, πρέπει να προσδιορίσουμε την αιτία. Υπάρχουν μερικά βήματα που πιθανώς θα χρειαστεί να ακολουθήσουμε και τα οποία διαφέρουν κατά περιόδους, καθώς δεν υπάρχει μία λύση που να ταιριάζει σε όλους.
Το πρώτο βήμα για να καταλάβουμε γιατί ο υπολογιστής ξυπνάει χωρίς να το επιθυμούμε είναι να προσδιορίσουμε τι προκαλεί την αφύπνιση. Συνήθως μπορούμε να καταλάβουμε ποιο γεγονός προκάλεσε την πιο πρόσφατη αφύπνιση του υπολογιστή με μία απλή εντολή της Γραμμής Εντολών.
Πρώτα απ' όλα, πληκτρολογούμε “Γραμμή εντολών” στην αναζήτηση και κάνουμε κλικ στο “Άνοιγμα”.
Στη συνέχεια, πληκτρολογούμε “powercfg -lastwake” και πατάμε Enter.
Αυτή η εντολή μπορεί να μας ενημερώσει για τον λόγο που ο υπολογιστής μας ξύπνησε. Για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιήσαμε το κουμπί λειτουργίας για να ξυπνήσουμε τον υπολογιστή. Μπορεί επίσης να δούμε αναφερόμενες συσκευές – όπως το ποντίκι, το πληκτρολόγιο ή τον προσαρμογέα δικτύου, και άλλα. Εκ των προτέρων:
- Εάν το “Wake Source” αναφέρει “Power Button”, αυτό σημαίνει ότι το πάτημα του κουμπιού ενεργοποίησης ήταν αυτό που ξύπνησε το PC.
- Αν το “Wake Source” γράφει “Device-HID-Compliant Mouse (or Keyboard)”, ή κάτι παρόμοιο, αυτό υποδεικνύει ότι ο υπολογιστής έχει ρυθμιστεί να “ξυπνά” με το πάτημα πλήκτρων και κινήσεις του ποντικιού.
- Εάν στο “Wake Source” η Γραμμή εντολών παραθέτει τον προσαρμογέα δικτύου, αυτό σημαίνει ότι το PC έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε η εισερχόμενη δραστηριότητα δικτύου να μπορεί να το “ξυπνήσει”.
- Αν δίπλα στο “Wake Source” γράφει “Timer”, αυτό σημαίνει ότι μια προγραμματισμένη εργασία αφύπνισε τον υπολογιστή. Οι πληροφορίες της πηγής περιλαμβάνουν συνήθως κάποια ένδειξη σχετικά με την εργασία που ξύπνησε τον υπολογιστή.
- Μπορεί επίσης να δούμε κάτι σαν “Wake Source:” χωρίς επιπλέον πληροφορίες. Αν και δεν αναφέρει την αιτία αφύπνισης, τουλάχιστον η Γραμμή εντολών εμφανίζει το πότε ξύπνησε ο υπολογιστής.
Πώς να σταματήσουμε το αυτόματο “ξύπνημα”
Όταν καταλάβουμε τι είναι αυτό που “ξυπνάει” τον υπολογιστή μας, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ορισμένες μεθόδους για την επίλυση του προβλήματος, ανάλογα με την αιτία.
Περιορισμός των συσκευών που μπορούν να ξυπνήσουν το PC
Μπορούμε εύκολα να δούμε μία πλήρη λίστα με τις συσκευές που επιτρέπεται να “ξυπνήσουν” τον υπολογιστή με μία εντολή. Αρχικά, ανοίγουμε τη Γραμμή εντολών και γράφουμε την ακόλουθη εντολή:
powercfg -devicequery wake_armed
Τώρα που γνωρίζουμε ποιες συσκευές μπορούν να “ξυπνήσουν” τον υπολογιστή μπορούμε να τις εμποδίσουμε να το κάνουν. Αρχικά, γράφουμε “Διαχείριση συσκευών” στην αναζήτηση και κάνουμε κλικ στο “Άνοιγμα”.
Στη συνέχεια, εντοπίζουμε τη συσκευή που θέλουμε να εμποδίσουμε να ξυπνάει τον υπολογιστή. Η συσκευή θα έχει το ίδιο όνομα με αυτό που εμφανίστηκε στην έξοδο της εντολής powercfg.
Εφόσον βρούμε τη συσκευή, κάνουμε δεξί κλικ και επιλέγουμε “Ιδιότητες”.
Στη συνέχεια, επιλέγουμε την καρτέλα “Διαχείριση ενέργειας”, αποεπιλέγουμε το κουτάκι δίπλα στο “Να επιτρέπεται η επανενεργοποίηση του υπολογιστή από αυτήν τη συσκευή”, και πατάμε “OK”.
Απενεργοποίηση χρονοδιακοπτών αφύπνισης και προγραμματισμένων εργασιών
Μία άλλη αιτία για την αφύπνιση του υπολογιστή μπορεί να είναι κάποια προγραμματισμένη εργασία.
Ορισμένες προγραμματισμένες εργασίες – για παράδειγμα, μία εφαρμογή antivirus που προγραμματίζει σάρωση – μπορούν να ορίσουν έναν χρονοδιακόπτη αφύπνισης για να “ξυπνήσει” το PC σε συγκεκριμένη ώρα ώστε να εκτελέσει μία εφαρμογή ή μία εντολή.
Για να δούμε λίστα με τους χρονοδιακόπτες αφύπνισης στον υπολογιστή, γράφουμε στην αναζήτηση “Γραμμή εντολών” και πατάμε το κουμπί “Εκτέλεση με δικαιώματα διαχειριστή”.
Στη συνέχεια, στο παράθυρο της Γραμμής εντολών, πληκτρολογούμε την ακόλουθη εντολή και πατάμε Enter:
powercfg -waketimers
Για να απενεργοποιήσουμε έναν χρονοδιακόπτη αφύπνισης, γράφουμε στην αναζήτηση “Χρονοδιάγραμμα εργασιών” και πατάμε “Άνοιγμα”.
Στη συνέχεια, βρίσκουμε την επίμαχη εργασία, κάνουμε δεξί κλικ, και επιλέγουμε “Ιδιότητες”.
Στο παράθυρο “Ιδιότητες”, μεταβαίνουμε στην καρτέλα “Συνθήκες”, αποεπιλέγουμε το “Επανενεργοποίηση υπολογιστή για εκτέλεση αυτής της εργασίας”, και πατάμε το κουμπί “OK”.
Αν δεν θέλουμε κανένα πρόγραμμα να ξυπνάει αυτόματα τον υπολογιστή μας, μπορούμε να απενεργοποιήσουμε εντελώς τους χρονοδιακόπτες αφύπνισης.
Για να το κάνουμε αυτό, πληκτρολογούμε στην αναζήτηση “Επεξεργασία σχεδίου παροχής ενέργειας” και πατάμε “Άνοιγμα”.
Στη συνέχεια, κάνουμε κλικ στην επιλογή “Αλλαγή ρυθμίσεων παροχής ενέργειας για προχωρημένους”.
Μετά, πατάμε το “+” δίπλα στο “Αναστολή λειτουργίας”, κάνουμε κλικ στο “Να επιτρέπονται χρονοδιακόπτες ενεργοποίηση;”, και επιλέγουμε “Απενεργοποίηση”.
Αν διαθέτουμε φορητό υπολογιστή, θα δούμε δύο επιλογες: “Με μπαταρία” και “Στην πρίζα”. Σε αυτή την περίπτωση διαλέγουμε “Απενεργοποίηση” και για τις δύο.
Υπάρχει και μία τρίτη επιλογή εκτός από την ενεργοποίηση ή την απενεργοποίηση των χρονοδιακοπτών αφύπνισης.
Αυτή η επιλογή ονομάζεται “Μόνο σημαντικοί χρονοδιακόπτες ενεργοποίησης” και ξυπνάει τον υπολογιστή μόνο για σημαντικά συμβάντα του συστήματος των Windows, όπως μία προγραμματισμένη επανεκκίνηση εκτός των ενεργών ωρών μετά από μία ενημέρωση του λειτουργικού συστήματος.
Μπορούμε να δοκιμάσουμε να ρυθμίσουμε τους χρονοδιακόπτες αφύπνισης στο “Μόνο σημαντικοί χρονοδιακόπτες αφύπνισης” και να δούμε αν αυτό λύνει τα προβλήματά μας.
Εάν ο υπολογιστής μας εξακολουθεί να ξυπνάει πιο συχνά από ό,τι θα θέλαμε, μπορούμε πάντα να επιστρέψουμε και να ρυθμίσουμε τους χρονοδιακόπτες αφύπνισης στη θέση “Απενεργοποίηση”.
Αποτρέπουμε την αυτόματη αφύπνιση γαι λόγους συντήρησης
Από προεπιλογή, τα Windows 11 εκτελούν αυτόματες εργασίες συντήρησης στις 2:00 π.μ. κάθε νύχτα, εάν δεν χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή. Είναι επίσης ρυθμισμένα να “ξυπνούν” τον υπολογιστή για να τις εκτελεί.
Αυτές οι εργασίες περιλαμβάνουν πράγματα όπως ο έλεγχος αν ο σκληρός μας δίσκος χρειάζεται ανασυγκρότηση, η εκτέλεση διαγνωστικών συστημάτων, και πολλά άλλα.
Είναι σημαντικές εργασίες που πρέπει να εκτελούνται περιοδικά, αλλά αν προτιμούμε να μην ξυπνούν τα Windows 11 τον υπολογιστή μας για να τις εκτελέσει, μπορούμε να απενεργοποιήσουμε αυτή τη ρύθμιση.
Αρχικά, γράφουμε στην αναζήτηση “Πίνακας ελέγχου” και κάνουμε κλικ στο “Άνοιγμα”.
Στη συνέχεια, αλλάζουμε το “Προβολή κατά” σε “Μεγάλα εικονίδια” και επιλέγουμε “Ασφάλεια και συντήρηση”.
Μετά από αυτό, πατάμε το “Συντήρηση” και κάνουμε κλικ στην επιλογή “Αλλαγή ρυθμίσεων συντήρησης”.
Τέλος, στην ενότητα “Αυτόματη συντήρηση”, αποεπιλέγουμε το κουτάκι δίπλα στο “Να επιτρέπεται η προγραμματισμένη συντήρηση να ξυπνάει τον υπολογιστή μου την προγραμματισμένη ώρα” και πατάμε “OK”.
Πώς αφαιρώ περιττές συντομεύσεις από το μενού στο δεξί κλικ στα Windows 11
Σε αντίθεση με το μενού στο δεξί κλικ των Windows 10, το οποίο ήταν πολύ απλό, το τρέχον στα Windows 11 είναι γεμάτο με περιττές επιλογές όπως “Επεξεργασία με Φωτογραφίες”, τη Ζωγραφική, και άλλες εφαρμογές της Microsoft. Αν δεν μας ενδιαφέρουν αυτές οι επιλογές, μπορούμε να τις αφαιρέσουμε.
Για κάνουμε κάτι τέτοιο πρέπει να παρέμβουμε στο Μητρώο των Windows, το οποίο περιέχει σημαντικά δεδομένα για τη σωστή λειτουργία του υπολογιστή. Γι’ αυτό, καλό θα ήταν να πάρουμε ένα αντίγραφο ασφαλείας (backup) πριν προβούμε σε οποιαδήποτε αλλαγή.
Τι είναι το Windows Registry (Μητρώο των Windows)Ακόμα και σχετικά αρχάριοι χρήστες, όλο και κάπου θα έχουν ακούσει για το μυστηριώδες και μάλλον χαώδες Windows registry. Θα το βρούμε σε πολλούς οδηγούς με μυστικά και κόλπα για την βελτίωση του συστήματος. Ταυτόχρονα, μια λάθος κίνηση στο μητρώο των Windows μπορεί να αποβεί καταστροφική. Τι είναι όμως το Windows registry, σε τι χρειάζεται, και ποιους μύθους πρέπει να προσέχουμε?
Για να ανοίξουμε το Μητρώο των Windows, πατάμε τα πλήκτρα “Win+R”, στο παράθυρο της εκτέλεσης γράφουμε “regedit”, και κάνουμε κλικ στο “ΟΚ”.
Στο παράθυρο ελέγχου λογαριασμού χρήστη κάνουμε κλικ στο “Ναι”.
Στη συνέχεια, αντιγράφουμε την ακόλουθη διαδρομή, την κάνουμε επικόλληση στη γραμμή διευθύνσεων του Μητρώου των Windows, και πατάμε Enter.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions
Έπειτα, κάνουμε δεξί κλικ στον φάκελο “Shell Extensions”, διαλέγουμε “Δημιουργία → Κλειδί”, και ονομάζουμε το νέο κλειδί “Blocked”.
Μετά, κάνουμε δεξί κλικ στον κενό χώρο, επιλέγουμε “Δημιουργία → Τιμή συμβολοσειράς”, και ονομάζουμε τη νέα τιμή ανάλογα με τη συντόμευση που θέλουμε να αφαιρέσουμε:
- Edit with Photos: {BFE0E2A4-C70C-4AD7-AC3D-10D1ECEBB5B4}
- Edit with Paint: {2430F218-B743-4FD6-97BF-5C76541B4AE9}
- Edit with Notepad: {CA6CC9F1-867A-481E-951E-A28C5E4F01EA}
Τέλος, κάνουμε επανεκκίνηση τον υπολογιστή, για να εφαρμόσουμε τις αλλαγές.
Πώς χρησιμοποιώ τη χρονοκαθυστέρηση στο Εργαλείο Αποκομμάτων στα Windows
Όταν χρησιμοποιούμε το Εργαλείο Αποκομμάτων για να πάρουμε στιγμιότυπα οθόνης, τα αναπτυσσόμενα μενού, τα μενού περιβάλλοντος, και άλλα δυναμικά στοιχεία συχνά εξαφανίζονται όταν πατάμε οποιοδήποτε πλήκτρο.
Αν δυσκολευόμαστε να συλλάβουμε αυτά τα στοιχεία εξαιτίας αυτής της συμπεριφοράς, θα εκτιμήσουμε τη λειτουργία “Χρονική καθυστέρηση”. Αυτή η λειτουργία μας δίνει χρόνο για να ρυθμίσουμε την οθόνη ή να ανοίξουμε τα μενού πριν από τη λήψη του στιγμιότυπου οθόνης.
Για να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη λειτουργία, επιλέγουμε την επιθυμητή λειτουργία αποκοπής στο Εργαλείο Αποκομμάτων και επεκτείνουμε το αναπτυσσόμενο μενού “Απόκομμα καθυστέρησης”.
Στη συνέχεια, μπορούμε να επιλέξουμε μία καθυστέρηση “3”, “5”, ή “10” δευτερολέπτων.
Αφού ρυθμίσουμε την χρονοκαθυστέρηση, μπορούμε να πατήσουμε το κουμπί στιγμιότυπου οθόνης για να ξεκινήσουμε τη διαδικασία αποκοπής και να προετοιμάσουμε την οθόνη μας εντός του συγκεκριμένου χρόνου.
Αυτός ο χρόνος μας επιτρέπει να τραβήξουμε πιο λεπτομερή στιγμιότυπα οθόνης χωρίς να αισθανόμαστε βιασύνη.
Πώς βλέπω και διαχειρίζομαι όλα τα σχόλια μου στο YouTube
Αν θέλουμε να βρούμε ένα σχόλιο που αφήσαμε σε ένα βίντεο, το YouTube προσφέρει έναν τρόπο να δούμε όλα τα σχόλια που έχουμε δημοσιεύσει ποτέ στην πλατφόρμα.
Τα βήματα για να δούμε το ιστορικό των σχολίων μας στο YouTube είναι τα ίδια τόσο για τη web έκδοση όσο και για την εφαρμογή για κινητό.
Αρχικά, ανοίγουμε ένα πρόγραμμα περιήγησης και μεταβαίνουμε στον ιστότοπο YouTube Comment History. Αυτός ο ιστότοπος εμφανίζει κάθε σχόλιο που έχουμε δημοσιεύσει ποτέ στο YouTube.
Το πιο πρόσφατο σχόλιό μας εμφανίζεται στην κορυφή και μπορούμε να δούμε περισσότερα σχόλια κάνοντας κύλιση προς τα κάτω στη σελίδα.
Αν θέλουμε να διαγράψουμε ένα σχόλιο, κάνουμε κλικ στο “Χ” στην επάνω δεξιά γωνία του σχολίου.
Εναλλακτικά, για να επεξεργαστούμε το περιεχόμενο του σχολίου μας, επιλέγουμε το όνομα του βίντεο, δίπλα στο “Replied to a comment on”, για να μεταβούμε στο βίντεο στο YouTube.
Στη σελίδα του βίντεο, το σχόλιό μας θα έχει επισημανθεί στην κορυφή. Για να το επεξεργαστούμε, πατάμε τις τρεις τελείες δίπλα στο σχόλιο και επιλέγουμε “Επεξεργασία”.
Έπειτα, επεξεργαζόμαστε το περιεχόμενο του σχολίου μας και επιλέγουμε “Αποθήκευση” για να επεξεργαστούμε την αλλαγή.
Πώς αντιγράφω μόνο τα ορατά κελιά στο Excel
Όταν επιλέγουμε όλα τα κελιά ενός υπολογιστικού φύλλου με “Ctrl + A”, ή με το ποντίκι, και κάνουμε αντιγραφή, το Excel αντιγράφει το περιεχόμενο τους είτε αυτά είναι ορατά είτε όχι.
Ωστόσο, υπάρχει τρόπος να αντιγράψουμε το περιεχόμενο μόνο των ορατών κελιών ενός υπολογιστικού φύλλου. Για να κάνουμε κάτι τέτοιο, επιλέγουμε τα κελιά των οποίων το περιεχόμενο θέλουμε να αντιγράψουμε.
Έπειτα, πατάμε “Ctrl + G” και στο παράθυρο που θα ανοίξει κάνουμε κλικ στο “Ειδικά σε”.
Μετά, επιλέγουμε το “Εμφανή κελιά μόνο” και κάνουμε κλικ στο “OK”.
Με αυτόν τον τρόπο θα γίνει επιλογή μόνο των ορατών κελιών της περιοχής που επιλέξαμε.
Για να αντιγράψουμε το περιεχόμενο τους, πατάμε απλά “Ctrl + C”.
Σας άρεσαν τα QuickSteps της εβδομάδας;
Πώς σας φάνηκαν οι συμβουλές και τα κόλπα αυτής της εβδομάδας; Γνωρίζατε ή/και χρησιμοποιούσατε κάποιο από αυτά;
Έχετε να προτείνετε κάποιο δικό σας κόλπο, ή μία συμβουλή που θέλετε να μπει στη στήλη μας; Γράψτε τη στο Questions.pcsteps.gr και ίσως τη δημοσιεύσουμε σε μελλοντικό οδηγό.