Το Inbox της Google είναι μια υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της εταιρείας. Στην πραγματικότητα, χρησιμοποιεί την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Gmail, με τη διαφορά ότι έχει διαφορετική εμφάνιση και χρηστικότητα. Παρακάτω θα δούμε αναλυτικά όλα τα κόλπα και μυστικά του Google Inbox, καθώς και γιατί να το προτιμήσουμε έναντι του Gmail.
Προτάσεις συνεργασίας
Τα νέα άρθρα του PCsteps
Γίνε VIP μέλος στο PCSteps
Τι είναι το Google Inbox
Ας το παραδεχτούμε, το Gmail φαίνεται αρχαίο. Είναι “άσχημο”, εμφανισιακά δεν ταιριάζει σε καμία περίπτωση με το στυλ των υπόλοιπων υπηρεσιών web της Google, και θέλει οπωσδήποτε ένα φρεσκάρισμα – το οποίο αναμένεται.
Ωστόσο, αν δεν θέλουμε να περιμένουμε ή δεν μας εντυπωσιάζουν οι αναμενόμενες αλλαγές, υπάρχει μια εναλλακτική εδώ και τώρα. Αυτή είναι το Google Inbox.
Η κυκλοφορία του Google Inbox ανακοινώθηκε το 2014, και στόχευε στην αύξηση της παραγωγικότητας, με ένα πιο μοντέρνο σχεδιασμό απ’ ό,τι το Gmail που όλοι ξέρουμε.
Πιθανότατα ήθελε να καλύψει τις ανάγκες όσων ζητούσαν ένα νέο περιβάλλον εργασίας, αλλά ταυτόχρονα χωρίς να αλλάξει το ίδιο το Gmail, για να μην απομακρύνει όλους αυτούς που το αγαπάνε όπως είναι.
Οπότε, τι στο καλό είναι το Google Inbox;
Μπορούμε να το περιγράψουμε ως ένα skin του Gmail, το οποίο φτιάχτηκε απευθείας από τη μαμά Google. Το Inbox χρησιμοποιεί περιβάλλον βασισμένο σε κάρτες, όμορφα animation, και ζωντανά χρώματα για να μας παρουσιάσει την καθημερινή μας αλληλογραφία.
Ωστόσο, το Google Inbox είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό skin. Το καλύτερο κομμάτι του είναι ότι ταξινομεί τα μηνύματά μας σε πακέτα, βασισμένα σε διάφορα θέματα (Κοινωνικά, Ενημερώσεις, Οικονομικά, κ.α.), αλλά ταυτόχρονα μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε και δικές μας κατηγορίες.
Το Google Inbox θα λέγαμε ότι είναι περισσότερο μία υπηρεσία που παντρεύει τις λίστες to-do με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, επιτρέποντάς μας να μαρκάρουμε τα email ως ολοκληρωμένα, να τα θέσουμε σε αναβολή, και πάει λέγοντας.
Επιπλέον, μπορούμε να δημιουργήσουμε υπενθυμίσεις παντός είδους, κάτι που μπορεί να απογειώσει την παραγωγικότητά μας.
Με άλλα λόγια, το Inbox μεταχειρίζεται τα email μας ως εργασίες που πρέπει να γίνουν. Παράλληλα, συγχρονίζεται άψογα με το Gmail, πράγμα που σημαίνει ότι όλα μας τα μηνύματα θα είναι ίδια και στις δύο πλατφόρμες, και φυσικά αν σβήσουμε ένα μήνυμα στη μία, θα σβηστεί και στην άλλη.
Πώς ξεφορτώνομαι το Gmail και βάζω Google Inbox
Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται να δημιουργήσουμε νέο λογαριασμό για να χρησιμοποιήσουμε το Inbox. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να μπούμε σε αυτή τη διεύθυνση και να πραγματοποιήσουμε είσοδο με τα στοιχεία του Gmail μας.
Την πρώτη φορά που θα χρησιμοποιήσουμε το Inbox, η Google θα μας καλωσορίσει με μια περιήγηση σε όλα τα χαρακτηριστικά του.
Επιπλέον, θα λάβουμε ένα νέο μήνυμα στα εισερχόμενά μας από την ομάδα του Inbox, το οποίο θα μας παραπέμπει να δούμε ένα σύντομο βίντεο για να μάθουμε τα βασικά.
Εμείς μπορεί να μην είδαμε το βίντεο, αλλά χρησιμοποιούμε το Inbox για περισσότερο από έναν χρόνο τώρα. Έχουμε μάθει όλα τα μυστικά που ενδεχομένως κρύβει, και μπορούμε να πούμε ότι δεν θα γυρίζαμε με τίποτα πίσω στο Gmail.
Στην αρχή μπορεί να μας φανεί λίγο τρομακτική η αλλαγή στο περιβάλλον, καθώς η οργάνωση του Inbox είναι εντελώς διαφορετική από το Gmail.
Ωστόσο, αν του δώσουμε μια ευκαιρία, θα συνειδητοποιήσουμε ότι είναι πολύ απλό στη χρήση, και σίγουρα πιο παραγωγικό.
Τα πρώτα βήματα
Πρώτα απ’ όλα, αν θέλουμε να μείνουμε μόνιμα στο Google Inbox, θα πρέπει να ρυθμίσουμε το Gmail μας να κάνει ανακατεύθυνση εκεί.
Για να το κάνουμε αυτό, ανοίγουμε το μενού του Inbox από τις γραμμές που βρίσκονται στην πάνω αριστερή γωνία, και κατεβαίνουμε στο τέλος στην επιλογή Ρυθμίσεις.
Σημείωση: Θα χρειαστούμε το μενού Ρυθμίσεις και στην πορεία, οπότε σιγουρευτείτε ότι απομνημονεύσατε την τοποθεσία του.
Από εκεί, επιλέγουμε την καρτέλα “Άλλες”, και τσεκάρουμε τη δεύτερη καταχώρηση που έχει να κάνει με την ανακατεύθυνση.
Έτσι, κάθε φορά που θα ανοίγουμε το Gmail, σε οποιονδήποτε browser κι αν βρισκόμαστε, θα μας ανακατευθύνει στο Inbox.
Επιπλέον, μόλις ενεργοποιήσουμε αυτήν την επιλογή, θα εμφανιστεί ένα κουμπί Gmail στο αριστερό πάνελ, το οποίο θα μας επιτρέψει ανά πάσα στιγμή να πάμε πίσω στο Gmail.
Πλέον είμαστε έτοιμοι να εξερευνήσουμε το Google Inbox.
Πώς χειρίζεται την αλληλογραφία μας το Google Inbox
Το Inbox θέλει να αντιμετωπίζουμε τα email μας με πράξεις, δρώντας ανάλογα με το τι έχουμε σκοπό να κάνουμε. Έτσι, όταν λαμβάνουμε ένα μήνυμα, έχουμε στη διάθεσή μας τέσσερις βασικές πορείες δράσης, τις οποίες βλέπουμε σε μορφή κουμπιών-εικονιδίων.
Και τα τέσσερα κουμπιά είναι διακόπτες On/Off. Αυτό σημαίνει ότι πατώντας ξανά το κουμπί, απενεργοποιούμε τη λειτουργία του σε περίπτωση που αλλάξουμε γνώμη.
Καρφίτσωμα
Το καρφίτσωμα μας επιτρέπει να κρατήσουμε ένα μήνυμα στα εισερχόμενά μας, μέχρι να αποφασίσουμε να το μαρκάρουμε ως ολοκληρωμένο – ή φυσικά να το ξεκαρφιτσώσουμε.
Ένα καρφιτσωμένο μήνυμα θα εμφανίζεται παραπάνω στη λίστα από τα υπόλοιπα. Έτσι, μας είναι πολύ πιο εύκολο να του δώσουμε προτεραιότητα.
Η επιλογή για καρφίτσωμα συνεργάζεται επίσης με τον διακόπτη που θα βρούμε στην πάνω μπάρα του Inbox. Όταν ο διακόπτης είναι ανοιχτός, στα εισερχόμενά μας θα βλέπουμε μόνο τα καρφιτσωμένα μηνύματα, απομονώνοντας τον περιττό θόρυβο από αδιάφορα email.
Αναβολή
Το κουμπί αναβολής είναι άλλο ένα σημάδι ότι τα email μας έγιναν πλέον εργασίες σε λίστα to-do.
Αν αναβάλλουμε κάποιο email, θα εξαφανιστεί από τα εισερχόμενά μας και θα επιστρέψει αργότερα, ανάλογα με το τι θα επιλέξουμε.
Έχουμε αρκετές επιλογές, όπως αργότερα σήμερα, αύριο, αργότερα αυτή τη βδομάδα, την επόμενη βδομάδα, και άλλα.
Βέβαια, μπορούμε να επιλέξουμε και μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα που ταιριάζει στις δικές μας ανάγκες.
Επιπλέον, μπορούμε να επιλέξουμε και συγκεκριμένη τοποθεσία, αν και αυτή η ρύθμιση λειτουργεί μόνο αν έχουμε την εφαρμογή Inbox στο κινητό. Δεν θα λειτουργήσει στον browser του υπολογιστή μας.
Όποιο μήνυμα μπει σε αναβολή, θα αποθηκευτεί στην καρτέλα “Σε αναβολή” που βλέπουμε στα αριστερά, μέχρι να επιστρέψει στα εισερχόμενα.
Στο μενού “Ρυθμίσεις” που είδαμε και παραπάνω, μας δίνονται κάποιες επιπλέον επιλογές για την αναβολή, η οποία λανθασμένα έχει μεταφραστεί ως “Υπενθύμιση”.
Όπως βλέπουμε, μπορούμε να ρυθμίσουμε ποιες ώρες είναι το δικό μας πρωί, απόγευμα, και βράδυ, ανάλογα με το πρόγραμμά μας. Μπορεί να ξυπνάμε το μεσημέρι βρε αδερφέ, και να τρώμε πρωινό στις 4 το απόγευμα. Το Inbox θα δείχνει κατανόηση και μας στηρίζει.
Διαγραφή
Το κουμπί “Διαγραφή” δεν χρειάζεται ιδιαίτερη επεξήγηση. Είναι το κλασικό κουμπί που στέλνει το μήνυμά μας στα σκουπίδια.
Τα διαγραμμένα email, λοιπόν, μεταφέρονται στον Κάδο Απορριμάτων που θα βρούμε στην αριστερή στήλη.
Μπορούμε να αδειάσουμε τον κάδο πατώντας το σχετικό κουμπί, όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα.
Επισήμανση ως ολοκληρωμένο
Οτιδήποτε επισημαίνουμε ως ολοκληρωμένο θα αποθηκεύεται στην κατηγορία “Ολοκληρωμένα” στα αριστερά. Μπορούμε να δούμε τα ολοκληρωμένα μηνύματά μας όποτε θέλουμε, και φυσικά να αναζητήσουμε οτιδήποτε απ’ τη γραμμή αναζήτησης.
Θα λέγαμε ότι είναι κάτι αντίστοιχο με την αρχειοθέτηση του Gmail.
Απλά και μόνο επειδή ένα μήνυμα είναι ολοκληρωμένο, δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και τα άλλα κουμπιά που αναφέραμε παραπάνω.
Μπορούμε κάλλιστα να το καρφιτσώσουμε ξανά στα εισερχόμενα, να του ορίσουμε κάποια αναβολή, ή να το διαγράψουμε αν δεν το θέλουμε πια.
Ομαδοποιημένα μηνύματα
Τώρα που μάθαμε τα βασικά, μπορούμε να ξεκινήσουμε να οργανώνουμε τα εισερχόμενά μας, καθαρίζοντας το χάος που ίσως αντικρίσαμε με την πρώτη επίσκεψή μας στο Inbox. Και κάπου εδώ, θα μας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα τα ομαδοποιημένα μηνύματα.
Αυτές οι ομάδες συγκεντρώνουν όλα τα σχετικά email σε μία κατηγορία στα εισερχόμενά μας, έτσι ώστε να εμφανίζονται ως μία και μοναδική καρτέλα, αντί για ένας σωρός από μηνύματα.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την ομάδα “Κοινωνικά”.
Το Inbox έχει ομαδοποιήσει όλα τα email που σχετίζονται με την κατηγορία των social media. Μπορούμε να δούμε ότι αυτή η ομάδα περιέχει πάνω από 25 μηνύματα.
Αυτή η ομαδοποίηση είναι πολύ χρήσιμη, αν θέλουμε για παράδειγμα να σβήσουμε μαζικά όλα τα μηνύματα που είναι στις Προσφορές, αφού συνήθως πρόκειται για spam.
Αν κάνουμε κλικ σε κάποια ομάδα, θα δούμε όλα τα μηνύματα που περιέχει.
Κάθε ομάδα ταξινομεί τα μηνύματα βάσει του μήνα που τα λάβαμε, με τα πιο πρόσφατα να εμφανίζονται στην κορυφή.
Πέρα από τη μαζική διαγραφή ή τη μαζική ολοκλήρωση των μηνυμάτων, θα βρούμε κι άλλες επιλογές που αφορούν τις ομάδες, πατώντας στο εικονίδιο με το γρανάζι στην κορυφή.
Μπορούμε να απενεργοποιήσουμε κάποια ομάδα με τον διακόπτη On/Off, καθώς και να την κάνουμε να εμφανίζεται μία φορά την ημέρα ή μία φορά τη βδομάδα.
Η συμβουλή μας είναι να ορίσετε στις ασήμαντες ομάδες έναν λιγότερο τακτικό ρυθμό εμφάνισης. Για παράδειγμα, μπορούμε να προγραμματίσουμε τα μηνύματα προσφορών να εμφανίζονται μόνο κάθε Σάββατο.
Τα σαββατοκύριακα πιθανότατα έχουμε τελειώσει όλες τις δουλειές μας και έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε με μηνύματα που θα μας αποσπάσουν την προσοχή.
Το ίδιο ισχύει και με τα μηνύματα των κοινωνικών δικτύων. Μπορούμε να τα ρυθμίσουμε να εμφανίζονται μία φορά την ημέρα, και κατά προτίμηση προς το βράδυ, ώστε να μην χάσουμε χρόνο από άλλες σημαντικότερες δουλειές.
Επεξεργασία των προεπιλεγμένων ομάδων
Οι προεπιλεγμένες κατηγορίες έχουν δημιουργηθεί βάσει των ετικετών, των φίλτρων, και των έξυπνων καρτελών που είχαμε στο Gmail.
Ωστόσο, δεν θα εμφανίζονται όλες ως ομαδοποιημένες στα εισερχόμενα. Η ομαδοποίηση σε κάποιες κατηγορίες θα είναι απενεργοποιημένη. Αυτό εξαρτάται από το αν είχαμε την κατηγορία ενεργή ή όχι στο Gmail, ή αν η ετικέτα ήταν σε εμφάνιση/απόκρυψη.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Gmail, δείτε τον αναλυτικό οδηγό μας.
Όλες οι Δυνατότητες και τα Μυστικά του GmailΟι περισσότεροι από εμάς είναι βέβαιο ότι χρησιμοποιούμε το Gmail και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι γνωρίζουμε τις βασικές του λειτουργίες. Ωστόσο, η Google συχνά-πυκνά προσθέτει…
Οι κατηγορίες του Gmail εμφανίζονται με αντίστοιχα εικονίδια…
…ενώ τα φίλτρα και οι ετικέτες μας θα έχουν το εικονίδιο ενός φακέλου.
Είναι σχετικά προφανές τι περιεχόμενο έχει η κάθε ομάδα, οπότε δεν θα επεκταθούμε περισσότερο. Για να τις ενεργοποιήσουμε ή να τις απενεργοποιήσουμε, μεταβαίνουμε για άλλη μια φορά στο μενού “Ρυθμίσεις”.
Επίσης, υπάρχει τρόπος να ρυθμίσουμε κάθε ομάδα χωριστά από το εικονίδιο με το γρανάζι που θα βρούμε αν αφήσουμε το ποντίκι μας πάνω στην καθεμία.
Δημιουργία νέων ομάδων
Για να δημιουργήσουμε νέα ομάδα, πατάμε στο κουμπί “Δημιουργία νέας…” που θα βρούμε στο κάτω μέρος της πλαϊνής μπάρας.
Ορίζουμε το επιθυμητό όνομα…
…και πατάμε στο κουμπί “Προσθήκη” για να φιλτράρουμε τις ρυθμίσεις της ομάδας.
Οι επιλογές μας εδώ είναι παρόμοιες με τα φίλτρα του Gmail.
Μπορούμε να φιλτράρουμε το περιεχόμενο των μηνυμάτων βάσει του αποστολέα, του παραλήπτη, του θέματος, και πάει λέγοντας.
Κάθε μήνυμα που λαμβάνουμε από εδώ και στο εξής, που ικανοποιεί τους κανόνες που θέτουμε, θα ομαδοποιείται στα εισερχόμενα στη νέα μας ομάδα.
Πώς στέλνουμε email
Επειδή το Inbox μοιάζει με εφαρμογή to-do, δεν σημαίνει ότι καταργείται η ιδιότητα του email client.
Σε όποια ενότητα κι αν βρισκόμαστε, μπορούμε άμεσα να πατήσουμε το εικονίδιο με το “+” από το κάτω δεξιά μέρος της οθόνης, και άμεσα δημιουργείται ένα νέο μήνυμα.
Μπορούμε, επίσης, να δημιουργήσουμε και υπενθυμίσεις από το ίδιο κουμπί, αλλά θα μιλήσουμε αναλυτικά γι’ αυτό στη συνέχεια.
Μόλις πατήσουμε στο κουμπί “Σύνταξη”, ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί κάτω δεξιά, και μπορούμε να αρχίσουμε να πληκτρολογούμε το μήνυμά μας.
Δεν υπάρχει τίποτα το ιδιαίτερο εδώ. Θα βρούμε όλες τις κλασικές επιλογές που υπάρχουν σε οποιονδήποτε email client, όπως η αλλαγή φόντου, το μέγεθος των γραμμάτων, η επισύναψη αρχείων, και άλλα.
Το κουμπί του κάδου θα διαγράψει άμεσα το μήνυμά μας, ενώ μπορούμε επίσης να το αποθηκεύσουμε και ως πρότυπο για να το χρησιμοποιήσουμε σε μελλοντικά μηνύματα. Παρακάτω θα δούμε πιο αναλυτικά τα πρότυπα.
Μπορούμε να αυξομειώσουμε το παράθυρο του νέου μηνύματος κατά το δοκούν, ή να το κλείσουμε. Το μήνυμά μας δεν θα χαθεί με το κλείσιμο. Θα αποθηκευτεί στα Πρόχειρα στην καρτέλα αριστερά.
Λειτουργίες και μυστικά του Google Inbox
Όλοι μας έχουμε τον δικό μας προσωπικό τρόπο εργασίας, με τον οποίο μεγιστοποιούμε την απόδοσή μας όταν εργαζόμαστε στον υπολογιστή. Το σίγουρο είναι ότι για να βρούμε τον πιο παραγωγικό τρόπο εργασίας, πειραματιστήκαμε αρκετά.
Κατά τη δική μας εμπειρία με το Inbox, χρειάστηκε να ρυθμίσουμε αρκετά πράγματα και να αλλάξουμε κάποιες απ’ τις συνήθειες που είχαμε στο Gmail, έτσι ώστε να εκμεταλλευτούμε την υπηρεσία στο έπακρο.
Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές και κόλπα, τα οποία ενδεχομένως να σας βοηθήσουν στον αγώνα της παραγωγικότητας.
Υπενθυμίσεις
Πέρα από τα email, το Inbox μπορεί να φιλοξενήσει κι άλλες εργασίες. Οι Υπενθυμίσεις – ή αλλιώς Reminders – είναι μία υπηρεσία της Google, η οποία αλληλεπιδρά με όλες τις άλλες γνωστές υπηρεσίες (πχ Google Calendar, Google Keep, κτλ).
Στο Inbox θα βρούμε τις Υπενθυμίσεις στην πλαϊνή μπάρα. Για να δημιουργήσουμε νέα υπενθύμιση, πηγαίνουμε με το ποντίκι στο “+” κάτω δεξιά, και πατάμε στο εικονίδιο με το δάχτυλο.
Μια υπενθύμιση μπορεί να είναι οτιδήποτε, από μια κλήση ή ένα μήνυμα, μέχρι το να ψωνίσουμε μακαρόνια από το σούπερ μάρκετ.
Αν χρησιμοποιούμε Αγγλικά, μόλις ξεκινήσουμε να γράφουμε μια υπενθύμιση, το Inbox θα μας δώσει κάποιες προτάσεις.
Στα Ελληνικά, αυτό το χαρακτηριστικό δεν φαίνεται να είναι διαθέσιμο.
Οι αποθηκευμένες υπενθυμίσεις εμφανίζονται καρφιτσωμένες στα εισερχόμενά μας μαζί με τα email μας. Για κάθε υπενθύμιση, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα κουμπιά δράσης που περιγράψαμε παραπάνω.
Οι Υπενθυμίσεις είναι ένα πανίσχυρο όπλο στον πόλεμο της παραγωγικότητας, οπότε μην περιμένετε να λάβετε κάποιο email για να ξεκινήσετε τη δράση.
Η συμβουλή μας είναι να δημιουργείτε υπενθυμίσεις για οτιδήποτε – ακόμα και για πράγματα που δεν σχετίζονται με τα email.
Πρότυπα
Αν χρησιμοποιούσατε πρότυπα στο Gmail, τότε δεν έχετε να φοβάστε μήπως χάθηκαν στο Inbox. Μπορείτε να μεταβείτε στα πρότυπα από το μενού Ρυθμίσεις > Πρότυπα.
Το κουμπί “Δημιουργία προτύπου” θα μας οδηγήσει σε ένα μοβ παράθυρο, όπου μπορούμε να προετοιμάσουμε το μήνυμά μας και να πατήσουμε “Δημιουργία”.
Τώρα, αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το πρότυπο σε κάποιο mail, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να το επιλέξουμε από τη λίστα, πατώντας στο κουμπί που φαίνεται στην εικόνα.
Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το πρότυπο πολλαπλές φορές στο ίδιο μήνυμα. Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο με το να πατούσαμε αντιγραφή και επικόλληση.
Βέβαια, ομολογούμε ότι δεν μας έχει χρειαστεί το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό πουθενά μέχρι στιγμής.
Το κόλπο της υπογραφής
Μία υπογραφή είναι πολύ σημαντική στα email μας, ειδικά αν μιλάμε για επαγγελματική αλληλογραφία. Το Inbox μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε μια υπογραφή, και μπορούμε να βρούμε την επιλογή στο Ρυθμίσεις > Υπογραφή.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουμε εικόνες, χρώματα, ή οτιδήποτε άλλο θέλουμε να φέρει η υπογραφή μας. Ωστόσο, υπάρχει μία λύση γι’ αυτό το πρόβλημα.
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα πρότυπα που περιγράψαμε παραπάνω ως υπογραφές, και έτσι να δημιουργήσουμε ό,τι υπογραφή θέλουμε.
Το μόνο που κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο, βάζοντας εικόνες, συνδέσμους, ή οτιδήποτε άλλο. Για να δείτε αναλυτικά πώς μπορούμε να φτιάξουμε μια επαγγελματική – ή μη – υπογραφή, επισκεφτείτε τον οδηγό μας.
Πώς να Έχω μια Πλήρη Επαγγελματική Υπογραφή στο EmailΌταν στέλνουμε ένα επαγγελματικό email, είναι πολύ σημαντικό η υπογραφή μας να εμπνέει σοβαρότητα. Μία σωστά δομημένη υπογραφή στο email θα τραβήξει την προσοχή και θα…
Αφού τελειώσουμε, αποθηκεύουμε το πρότυπο.
Από εδώ και πέρα, όποτε θέλουμε να στείλουμε ένα email με υπογραφή, την εισάγουμε στο τέλος του μηνύματός μας.
Έτσι, μπορούμε να δημιουργήσουμε αμέτρητες υπογραφές, ανάλογα με τη διεύθυνσή μας, ή ανάλογα με την περίσταση.
Πολλαπλοί λογαριασμοί email
Το Inbox δεν έχει κάποιον τρόπο για να εισάγουμε κι άλλους λογαριασμούς που ενδεχομένως διαθέτουμε. Υποστηρίζει μόνο λογαριασμούς Gmail, αλλά δεν υπάρχει καν επιλογή για να προσθέσουμε περισσότερους από έναν.
Ωστόσο, όπως προείπαμε, το Inbox συγχρονίζεται με το Gmail. Ό,τι μήνυμα υπάρχει στο ένα, εμφανίζεται και στο άλλο, και τούμπαλιν.
Για να δεχόμαστε και να στέλνουμε μηνύματα από περισσότερους από έναν λογαριασμούς στο Inbox, αρκεί να τους προσθέσουμε στο Gmail μας με την ανάλογη ετικέτα.
Άρα, για να επαναδιατυπώσουμε, το Inbox υποστηρίζει μηνύματα από πολλαπλούς λογαριασμούς, απλώς δεν έχει κάποιο παράθυρο ρυθμίσεων για να τους ορίσουμε απ’ το περιβάλλον του. Η Google μας αναγκάζει να μεταφερθούμε στο Gmail για τις όποιες ρυθμίσεις.
Γιατί να επιλέξω το Inbox αντί για το Gmail
Το Google Inbox έχει αμέτρητα πλεονεκτήματα έναντι του μεγάλου του αδερφού. Παρακάτω συνοψίζουμε όλους τους λόγους για τους οποίους κάποιος θα προτιμήσει το Gmail ή το Inbox αντίστοιχα.
- Το Inbox είναι αρκετά νεότερο, και αυτό φαίνεται στον σχεδιασμό του. Καλώς ή κακώς, το Gmail τα έχει τα χρονάκια του και δεν το κρύβει. Από άποψη design, το Inbox κερδίζει με διαφορά.
- Σε σύγκριση με άλλους client, το Inbox πρωτοπορεί και αντιμετωπίζει τα email ως tasks. Αυτό μπορεί να είναι σωτήριο για κάποιους, αλλά να δυσκολέψει κάποιους άλλους.
- Το Inbox έχει εντελώς διαφορετικό σύστημα ομαδοποίησης από το Gmail. Είναι κλάσεις ανώτερο στην οργάνωση, ενώ όλα φαίνονται τακτοποιημένα στα εισερχόμενα.
- Μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε υπενθυμίσεις για το οτιδήποτε, και παράλληλα οι υπενθυμίσεις αλληλεπιδρούν με άλλες υπηρεσίες της Google.
- Το Inbox συγχρονίζεται με το Gmail, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε να αλλάξουμε άμεσα κάτι που ενδεχομένως να μην μας αρέσει, ή να επιστρέψουμε στο Gmail ανά πάσα στιγμή για να ορίσουμε νέους λογαριασμούς και φίλτρα.
Προτιμάτε το Inbox ή το Gmail;
Για να εκμεταλλευτούμε πλήρως το Google Inbox, θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα εισερχόμενά μας ως λίστα to-do. Αν τα email που λαμβάνουμε μπορούν να απαντηθούν μέσα σε λίγα λεπτά, τότε το κάνουμε άμεσα και τα επισημαίνουμε ως ολοκληρωμένα.
Αν απαιτούν περισσότερη ώρα και προσοχή, τα προγραμματίζουμε για αργότερα. Για όσα δεν απαιτούν καμία ενέργεια, τα ολοκληρώνουμε απευθείας αν θέλουμε να τα έχουμε στο αρχείο μας, ή τα σβήνουμε άμεσα.
Γενικά, στόχος είναι να αδειάζουμε τα εισερχόμενα κάθε φορά που βλέπουμε τα email μας.
Στην αρχή ίσως μας φανεί εντελώς ανορθόδοξος αυτός ο τρόπος, αλλά στην πορεία θα διαπιστώσουμε ότι βολεύει.
Εμείς χρησιμοποιούμε το Inbox για αρκετό καιρό, και δεν σκοπεύουμε να γυρίσουμε πίσω στο Gmail. Ο μοντέρνος σχεδιασμός και το όμορφο περιβάλλον το καθιστούν τον τέλειο υποψήφιο για την ιδανική πλατφόρμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και το προτείνουμε ανεπιφύλακτα.
Εσάς ποια είναι η γνώμη σας; Έχετε δοκιμάσει το Google Inbox; Προτιμάτε μήπως ακόμα το Gmail; Γράψτε μας τις εντυπώσεις σας στα σχόλια.