Home » Hardware » Οδηγοί Αγοράς » Πώς Αξιοποιώ Τη Δωρεάν Ασφάλιση Για Ηλεκτρονικές Αγορές

Πώς Αξιοποιώ Τη Δωρεάν Ασφάλιση Για Ηλεκτρονικές Αγορές

Το BestPrice έχει λανσάρει εδώ και λίγο καιρό ένα πρόγραμμα ασφάλισης για τις ηλεκτρονικές αγορές που κάνουμε με τα συνεργαζόμενα καταστήματα που διαθέτει. Το πρόγραμμα αυτό καλύπτει αποζημίωση έως και 1500 ευρώ, και είναι απολύτως δωρεάν για τον καταναλωτή. Στον σύντομο οδηγό θα δούμε πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ασφάλιση των αγορών μέσα από το BestPrice.

Δείτε τις ενότητες του οδηγού

Προτάσεις συνεργασίας

Προωθήστε δυναμικά την επιχείρησή σας στο site του PCsteps και στο κανάλι μας στο YouTube.

Επικοινωνία

Γίνε VIP μέλος στο PCSteps

Τα μέλη υποστηρίζουν ενεργά το PCsteps για να συνεχίσει να λειτουργεί χωρίς διαφημίσεις για όλους.

Συμμετοχή

Τι είναι το BestPrice και πώς το χρησιμοποιούμε

Το BestPrice.gr είναι μία υπηρεσία σύγκρισης τιμών. Μας δείχνει δηλαδή τιμές ανά κατάστημα, για αμέτρητα προϊόντα που θα βρούμε να κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, συνεργάζεται με πάνω από 3.700 καταστήματα τη στιγμή που γράφουμε το άρθρο, και περιλαμβάνει στις λίστες του εκατομμύρια προϊόντα.

Με απλά λόγια, δεν πουλάει το ίδιο το BestPrice αυτά τα προϊόντα. Αυτό που κάνει είναι να μας πει ότι, το τάδε προϊόν που ψάχνουμε, θα το βρούμε στα συγκεκριμένα καταστήματα στην Ελλάδα. Από εκεί και μετά, έχουμε στη διάθεσή μας διάφορα εργαλεία για να διαλέξουμε με τα δικά μας κριτήρια ποιο από αυτά τα καταστήματα μας βολεύει.

Ασφάλεια ηλεκτρονικών αγορών

Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, είναι πολύ πιο εύκολο να βρούμε το κατάλληλο κατάστημα μέσα από μια σελίδα σύγκρισης τιμών, παρά ψάχνοντας από εδώ και από εκεί στο Google και να χαθούμε στη μετάφραση.

Πέρα όμως από το θέμα της ευκολίας, προκύπτει και το θέμα της ασφάλειας. Στις μέρες μας, είναι πολύ εύκολο να ανοίξει ένας επιτήδειος κάποιο δήθεν ηλεκτρονικό κατάστημα, για να μας πουλήσει στην καλύτερη αέρα κοπανιστό, ή στη χειρότερη να κλέψει τα στοιχεία της κάρτας μας.

BestPrice 1ααα

Κάνοντας την αναζήτηση αγορών μέσα από το BestPrice ελαχιστοποιούμε αυτόν τον κίνδυνο, γιατί πολύ απλά τα καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται πληρούν κάποια βασικά κριτήρια για να μπουν στις λίστες του.

Το πρόγραμμα ασφάλισης

Και πάλι όμως, κάτι μπορεί να πάει στραβά σε μία παραγγελία. Μπορεί να χτυπηθεί το δέμα στη μεταφορά, μπορεί από λάθος να παραλάβουμε κάτι άλλο από αυτό που παραγγείλαμε, ή το πιο σύνηθες από μικρά καταστήματα, το προϊόν μπορεί να κάνει ένα δίμηνο να παραδοθεί.

Αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις μας καλύπτει το πρόγραμμα ασφάλισης αγορών του BestPrice. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση που συμβεί κάτι από τα παραπάνω, και το κατάστημα αρνηθεί για οποιονδήποτε λόγο να μας καλύψει, θα λάβουμε αποζημίωση από την ασφαλιστική με την οποία συνεργάζεται το BestPrice, σύμφωνα με τους όρους του προγράμματος.

Η ασφάλιση καλύπτει τα ακόλουθα:

  • Καθυστέρηση 4 εβδομάδων από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης
  • Παραλαβή διαφορετικού προϊόντος από αυτό που αγοράσαμε
  • Υλική ζημιά στο προϊόν που παραλάβαμε

Εφόσον επικοινωνήσουμε με το κατάστημα, και για οποιονδήποτε λόγο αρνηθεί να μας καλύψει, μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ασφάλιση για να πάρουμε πίσω τα χρήματά μας. Η μέγιστη δυνατή αποζημίωση ανά καταναλωτή είναι 1500 ευρώ ανά έτος με απαλλαγή 50 ευρώ ανά περιστατικό.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι μέχρι στιγμής αυτή η δυνατότητα υποστηρίζεται για 1.132 συνεργαζόμενα καταστήματα, που είναι σχεδόν το 1/3 των συνολικών καταστημάτων που θα βρούμε στο BestPrice. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι για κάθε προϊόν που μας ενδιαφέρει, το πιθανότερο είναι να βρούμε έστω ένα κατάστημα που να υποστηρίζει την υπηρεσία. Και τα καταστήματα που υποστηρίζονται αυξάνονται συνέχεια.

Πώς το ενεργοποιώ

Το πρόγραμμα είναι δωρεάν, και για να το ενεργοποιήσουμε θα χρειαστούμε τρία πράγματα.

Βήμα 1

Όπως είναι φυσικό, πρέπει να έχουμε λογαριασμό στην πλατφόρμα του BestPrice.

Έτσι, το πρώτο μας βήμα είναι να γραφτούμε είτε με το email μας, είτε μέσα από κάποιον υπάρχον λογαριασμό σε Google, Facebook, και Apple.

Βήμα 2

Στη συνέχεια, ενεργοποιούμε την Αποθήκευση Παραγγελιών. Θα τη βρούμε πηγαίνοντας πάνω δεξιά στο προφίλ μας, και πατώντας “Οι παραγγελίες μου”. Εκεί κάνουμε κλικ στο Ενεργοποίηση υπηρεσίας.

Καλό είναι να θυμόμαστε ότι με αυτήν την υπηρεσία, όλες μας οι αγορές που πραγματοποιούμε μέσω του BestPrice, συγκεντρώνονται σε μια λίστα. Έτσι, μπορούμε εύκολα να βλέπουμε σε ένα σημείο τι έχουμε παραγγείλει, ακόμα και αν είναι από διαφορετικά καταστήματα.

Βήμα 3

Μόλις ενεργοποιήσουμε την Αποθήκευση Παραγγελιών, θα μας εμφανιστεί ένα παράθυρο για την ενεργοποίηση της δωρεάν ασφάλισης αγορών.

Συμπληρώνουμε τα στοιχεία μας, θα χρειαστεί τηλέφωνο και ΑΦΜ για το ασφαλιστήριο. Αποδεχόμαστε τους όρους χρήσης, αφού τους διαβάσουμε προσεκτικά όπως συνήθως, και πατάμε ολοκλήρωση.

Τέλος, θα λάβουμε ένα μήνυμα ότι η ασφάλιση ενεργοποιήθηκε, και είμαστε έτοιμοι.

Πώς το χρησιμοποιώ στις αγορές μου

Το BestPrice χρησιμοποιεί ένα σύστημα πιστοποιήσεων για τα πιο αξιόπιστα καταστήματα.

Πιο συγκεκριμένα, θα δούμε σήμα πιστοποίησης Bronze, Silver, και Gold, κάτω από το όνομα του καταστήματος. Τα πιστοποιημένα καταστήματα έχουν αξιολογηθεί από το ίδιο το BestPrice, αλλά και από χρήστες που τα έχουν προτιμήσει για τις αγορές τους, και έμειναν ικανοποιημένοι.

BestPrice 1α

Η ασφάλιση αγορών μας καλύπτει μόνο για τα πιστοποιημένα καταστήματα. Οπότε έχει νόημα να τα προτιμάμε για τις αγορές μας.

Ας υποθέσουμε λοιπόν, ότι αγοράζουμε μια σχολική τσάντα, που είναι και της παρούσης.

Μπορούμε να βάλουμε απευθείας το φίλτρο “Πιστοποιημένα” από εδώ, ώστε να μας δείξει μόνο τα ανάλογα καταστήματα. Θα δούμε ότι είναι τα 10 από τα 64. Αφού διαλέξουμε το κατάστημα που μας βολεύει, πατάμε στο Δες το στο κατάστημα.

Κατόπιν, ολοκληρώνουμε εκεί την αγορά μας, όπως θα κάναμε σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση. Μόλις τελειώσουμε, το προϊόν θα αποθηκευτεί στη λίστα με τις παραγγελίες μας που ενεργοποιήσαμε στο δεύτερο βήμα.

Επιπλέον, δίπλα θα δούμε την ένδειξη “Προστατευμένη”, η οποία σηματοδοτεί ότι μας καλύπτει η ασφάλιση αγορών.

Από εκεί και μετά, το μόνο που θα πρέπει να προσέχουμε για να ισχύει η ασφάλιση, είναι το να επιλέγουμε πιστοποιημένα καταστήματα.

Είναι χρήσιμο το πρόγραμμα ασφάλισης αγορών του BestPrice;

Αν σας γεννήθηκαν απορίες, μπορείτε να μας γράψετε στις Ερωτήσεις. Εναλλακτικά, αν θέλετε να μοιραστείτε την άποψη σας για το θέμα, μπορείτε να μας γράψετε στα σχόλια στο σχετικό post του άρθρου στη σελίδα μας στο Facebook.

Τα σχόλια του PCsteps έχουν μεταφερθεί στο Questions.pcsteps.gr. Αν έχετε απορίες για τη δημοσίευση ή οποιαδήποτε τεχνολογική ερώτηση, από προτάσεις αγορών μέχρι τεχνικά προβλήματα, γράψτε μας εκεί. Απαντάμε το αργότερο εντός 48 ωρών.

Οι Στήλες του PCsteps

Αγορά-TV-Box-Από-Ευρώπη-Κίνα-E2162-E26900-Οκτώβριος-2020
Οδηγοί Αγοράς
QuickSteps#355 - Έλεγχος Phishing Email, Βελτίωση Τοποθεσίας Χάρτες Google, Μουσική Σε Instagram Προφίλ
QuickSteps
GamingSteps#20241123 - Final Fantasy XIV Mobile, Υποψηφιότητες The Game Awards ‘24, Νικητές Golden Joystick Awards
GamingSteps